הלוך - טיסה {{ f.leave_id }} מ{{ f.from }} ל{{ f.to }}

{{ f.time_leave_dep_date }}, יום {{ heb_days[f.time_leave_dep_dotw] }}' בשעה {{ f.time_leave_dep_time }}
{{ f.time_leave_arr_date }}, יום {{ heb_days[f.time_leave_arr_dotw] }}' בשעה {{ f.time_leave_arr_time }}

חזור - טיסה {{ f.return_id }} מ{{ f.from_ret }} ל{{ f.to_ret }}

{{ f.time_return_dep_date }}, יום {{ heb_days[f.time_return_dep_dotw] }}' בשעה {{ f.time_return_dep_time }}
{{ f.time_return_arr_date }}, יום {{ heb_days[f.time_return_arr_dotw] }}' בשעה {{ f.time_return_arr_time }}

* {{ f.comment }}

{{ rt.price }} {{ rt.title }}
{{ h.name_en }}
מאפיינים בולטים:
{{ h.features.join(' - ') }}
{{ h.accommodations.join(',') }} 2-{{ h.child_age_limit }} {{ h.num_rooms }} (i) למידע נוסף »

  • החבילה כוללת טיסות הלו"ש לבוקרשט, 6 לילות במלונות מדרגת תיירות טובה ו/או ראשונה ע"ב חצי פנסיון, אוטובוס תיירים נוח וממוזג לביצוע התכנית, ביקורים וסיורים כמפורט במסלול (מצורף), מדריך מלווה ישראלי צמוד מנוסה ואדיב, מס נמל, היטל ביטחון, דמי רישום וטיפים לנותני שירותים בחו"ל (למעט סבלות).
  • מחיר הטיול אינו כולל ביטוח רפואי/מטען, התייקרות דלק מעת לעת כפי שיפורסם ע"י חברות התעופה והוצאות אישיות.
  • לאחר ביצוע ההזמנה באתר יתקבל אישור באימייל על קליטתה של ההזמנה במערכת.
  • נציג יצור קשר עם הרוכשים בהקדם וישלים מולם את ההזמנה (לא יאוחר מ-24 שעות).
  • למעוניינים בתאריכים נוספים או טיולים מאורגנים ליעדים נוספים ניתן לפנות לבסטורס בטל' 077-5632625.
  • החיוב הסופי ע"פ שער נוסעים ביום החיוב. חובה דרכון בתוקף למינימום 6 חודשים. תנאי ביטול בכפוף לתקנון.

 



כוכבי רומניה- נופים, ניחוחות, היסטוריה, כפרים ציוריים וערים מודרניות
 
7 ימים/6 לילות

 
יום 1. תל אביב- בוקרשט - סלאניק פרחובה - ארמון פלש
 
ניפגש בשדה התעופה בן גוריון ונטוס לבוקרשט בירת רומניה, השוכנת לאורך פלג קטן של נהר הדמבוביצה. לאחר הנחיתה ניסע לעבר העיירה סלאניק לביקור במכרות המלח סלאניק פרחובה. מעלית מיוחדת תוריד אותנו למעמקי האדמה ובעומק של 200 מטר נבקר באחד ממכרות המלח הגדולים באירופה. נראה את האולמות הענקיים, מוזיאון המלח ועוד. נמשיך וניסע לאורך עמק הפרחובה לעיירה סיניה לביקור בארמון פלש, אחד הארמונות היפים באירופה. ארמון זה נבנה בסגנון אדריכלות גרמנית על ידי המלך קארול הראשון. נבקר באולמות בקומה הראשונה, נראה את אולם המראות, את אוסף הנשק, את האולם הבנוי בסגנון הרנסנס הגרמני, נמשיך לסיור בגנים המרהיבים ובשוק המזכרות המפורסם. בסיומו של יום נגיע למלוננו.
 
יום 2. פויאנה בראשוב - בראשוב
 
הבוקר ניסע לפויאנה בראשוב – עיירת נופש וסקי בלב הרי הקרפאטים. נסייר בעיירה המיוחדת, נצפה בצמחייה האלפינית המרהיבה ונצעד ביערות האלפינים המקיפים את העיירה. נמשיך לבראשוב בעלת אופי וסגנון גרמני, אחת הערים מימי הביניים, המתויירות והיפות ביותר ברומניה. נסייר בעיר העתיקה, נראה את הכיכר המרכזית ובית העירייה, נצפה על הכנסייה השחורה, הבנויה בסגנון הגותי המרהיב, נצעד במדרחוב הציורי ונצפה בבניינים המיוחדים. נמשיך לביקור בבית הכנסת המרכזי של קהילת בראשוב (במידת האפשר) ונשמע על עברם המפואר של יהודי טרנסילבניה. לקראת הערב נחזור למלוננו.
 
יום 3: סיגישוארה
 
לאחר ארוחת הבוקר נצא ליום טיול בהי הקרפטים, לעיירת ימי הביניים סיגישוארה, בה נולד דראקולה האגדי. נראה שם את הבית בו נולד דראקולה - הנסיך וולאד. נסייר בעיירה העתיקה, נראה את מגדל השעון, נחזה בפעלולי השעון העתיק ונצעד במעבר הסודי של הרוזן דרקולה לתצפית מרהיבה על העיירה הציורית. נמשיך לעיר העתיקה וכמובן לא נפסח על שוק הצוענים המפורסם. חזרה למלון בשעות אחה"צ.
 
יום 4: בראן
 
נקדיש את היום לטיולים בקרפטים הדרומיים. נבקר בטירת בראן – מצודתו של הרוזן דרקולה האגדי. ארמון מבצר טרנסילבאני עתיק ומיוחד. נצעד בחדרי המבצר העתיק שמשמש היום כמוזיאון, נתוודע אל קורות משפחתו של דרקולה, נצעד בינות לחדרי המבצר במעברים מיוחדים ונסתרים ונותיר זמן חפשי לעיירה הסובבת את המבצר ולשוק המפורסם למרגלות המצודה. בתום הסיור נשוב למלוננו.

יום 5: בושטן - פרדיאל - פראג'מר
 
לאחר ארוחת הבקר נצא דרך בושטן, השוכנת למרגלות הרי בוצ'ג'. נתרשם מהנוף המדהים, נראה את הצלב הגדול (אם מזג האוויר יאפשר) - אנדרטה לזכר חללי מלחמת העולם הראשונה. נמשיך לפרדיאל, עיירת סקי, המצויה בלב הרי הקרפטים והיא העיר הגבוהה ביותר ברומניה. ממשיכים לפראג'מר כפר סקסוני, בו הזמן עצר מלכת - חוויה מיוחדת במינה! נערוך ביקור במצודת הכנסייה העתיקה, אליה נהגו תושבי המקום להימלט בעת מצור. חזרה למלון בשעות הערב.
 
יום 6: יום חופשי (טושנד - אגם סנטה אנה)

המעוניינים יוכלו לצאת בתשלום ליום טיול שיתחיל מטושנד – עיירת ספא, החבויה בהרי הקרפטים. עיירה זאת מפורסמת בזכות מעיינות המים המינרלים והריכוז הגבוה ביותר של יונים. נסייר בעיירה הציורית, נטעם ממי המעיינות המיוחדים ובסיום הסיור ניסע לעבר אגם סנטה אנה ("האנה הקדושה"), הנמצא בתוך לוע הר געש כבוי. בסיומו של היום נשוב למלוננו.
 
יום 7: בוקרשט - תל אביב

לאחר ארוחת הבוקר ניסע לעבר בוקרשט, בירת רומניה המכונה "פריס הקטנה". נצא לסיור בעיר, נראה את שער הניצחון, ארמון המלך, משרדי הממשלה, כיכר המהפכה, התיאטרון הלאומי, בניין התזמורת הפילהרמונית, האקדמיה הצבאית ועוד. כמו כן, נבקר בבית הכנסת ה"קוראל" ונצפה בארמון ציאושסקו, בניין המשרדים השני בגודלו בעולם לאחר הפנטגון. בהמשך, העברה לשדה התעופה שבבוקרשט לטיסתנו חזרה לתל אביב.



חשוב!
* המסלול מתאר את אתרי הביקור אך לא בהכרח את כיוון הנסיעה או סדר הימים. ייתכנו שינויים בסדרי הביקורים והלינות. כמו כן, חלק מהטיולים ילונו בלילה אחרון בבוקרשט על בסיס ארוחת בוקר בלבד, ללא כל זיכוי. 
* עקב כנסים וקונגרסים, ייתכן והלינה תתפצל למלונות שונים.