טיסות אל-על - לינה במלונות מדרגה ראשונה ו/או תיירות טובה - ארוחות בוקר+ 10 ארוחות צהריים במהלך השהייה - ביקורים וסיורים כמפורט במסלול - מלווה קבוצה ישראלי
ארוחת בוקר 2-12 לאתר המלון »
תאור

12 לילות 14 ימים

 

יום 1: תל אביב - בנגקוק

נמריא מנתב"ג ונטוס לבנגקוק, בירת תאילנד. 

יום 2: בנגקוק

נחיתה בבנגקוק. מיד לאחר הנחיתה, העברה למלון. לאחר ההתארגנות נצא לסיור לילה בנגקוק המוארת.הסיור יכלול ביקור בשוק הפרחים המפורסם. המשך לתצפיות על מבניה המוארים של העיר לא נחמיץ תצפית מיוחדת על הר הזהב.לסיום נבקר בשוק הלילה "פאטפונג"

יום 3: בנגקוק

סיור מודרך בעיר, במהלכו נבקר במקדשיה החשובים וואט-פו, מקדש הבודהה השוכב ובוואט-טרימיט, מקדש הבודהה מזהב. נמשיך בסיור מיוחד בגרנד פאלאס, הארמון שהיה משכנם של מלכי סיאם. כמו כן נבקר במקדש וואט-פרה-קאו, מקדש ה בודהה מאמרלד, מהמקומות הקדושים בעולם הבודהיסטי. שייט בנהר ה"צ'אופאיה" ובתעלות העיר "קלונגים" ישולב במהלך היום

יום 4: השוק הצף- שמורת המנגרובים- קנצ'נאבורי,

מבנגקוק נצא לכיוון עמק המה קלונג ל-דמנון סודאק, השוק הצף הגדול ביותר בתאילנד, ממנו נתרשם בין היתר תוך הליכה בין "האיים", מהם מורכב השוק המפורסם ביותר במדינה. נמשיך לנהר המה קלונג לשייט בינות לעצי המנגרובים.נצפה וגם נאכיל את קופי השמורה השוחים בלב הנהר וחיים בג'ונגל שסובב אותו חוויה אדירה.נמשיך לארוחת צהריים מקומית על בתי כלונסאות(במבוק) בלב הנהר. בגמר הביקור נמשיך לקנצ'אנבורי – מן היפים שבמחוזות הארץ שם מצוי הגשר על נהר קוואי. לינה בשמורת הטבע..

יום 5: קאנצ'אנבורי-בנגקוק

לאחר ארוחת הבוקר נצא לסיור בשמורת "מפלי ארוון" עם המפלים הנהדרים בריכות הקריסטל היפות ושלל הצמחייה הטרופית שחובקת את פארק הטבע הנהדר.בגמר הסיור נמשיך לגשר המפורסם על נהר הקוואי ונבקר בשל האתרים המנציחים את מלחמת העולם.השנייה.בגמר הסיור נמשיך לבנגקוק ללינה.

 יום 6:עולם הספארי-ועולם הים

היום נצא ליום של כיף אמיתי בעולם הספארי, המשלב בתוכו את עולם הים – מופעי דולפינים, היפופוטמים ואריות ים, מופע ציפורים מאולפות ועוד  שלל מופעים, שייט בג'ונגל, ביקור בממלכת החיות ועוד הפתעות רבות.

יום 7: עולם החלומות ועיר השלג

יום של חוויות והנאה בפארק "עולם החלומות". נעבור דרך ה"מיין סטריט" אל האגם, נרחף ברכבל מעל הפארק, נשוט בסירות פדלים, נעלה על רכבת הרים ונבקר באטרקציה המרכזית – "עיר  השלג", בה נרגיש את אווירת הקוטב הצפוני, נהלך על שלג וניסע במזחלות על השלג. ארוחת צהריים כלולה.

יום 8: צ'יאנג ראי

לאחר ארוחת הבוקר נעזוב את בנגקוק ונטוס לצפון תאילנד- לבירה העתיקה צ'יאנג ראי. עם ההגעה נצא לסיור ב"משולש הזהב"- מקום מפגש הגבולות בין בורמה, לאוס ותאילנד, שהתפרסם כמרכז סחר באופיום. נצפה בנהר המה קונג אחד מהנהרות הגדולים של אסיה ונבקר במאה סאי, העיירה הצפונית ביותר של תאילנד כמובן נותיר זמן לשוק המבריחים הציורי

יום 9: צ'יאנג ראי שבטי ההרים ונהר הקוק

יום מהנה לפנינו, נצא לשייט על נהר הקוק, אחד היובלים האקזוטיים של הנהר הגדול - המקונג. נשוט בסירות ארוכות זנב דרך פיתולי הנהר, תוך כדי התפעלות מהנוף הטבעי-פראי האופייני לאזור. נעצור ונבקר בשבט קארן השבט הגדול בצפון נמשיך לביקור בשבט האקה הפרימיטיבי ביותר ומשם לשבט היאו האריסטוקראטי שבשבטים יום מיוחד במינו

 יום 10: צ'יאנג ראי - צ'יאנג מאי, שבט ארוכות הצוואר

ניפרד מצ'יאנג ראי וניסע לכיוון צ'יאנג מאי - בירת הצפון ועיר הפרחים המהממת. מסלולנו יהיה כביש המבריחים הישן דרך העיירה טאטון בדרך נבקר בשבט הליסו ונחזה בעבודות היד המדהימות שלהם.נמשיך לגולת הכותרת שבט ה"פאדונג" שנשותיו נקראות ארוכות הצוואר. כל זה באזור הפראי והמיוחד לא נפסח על המעיינות החמים ושוק השבטים הציורי. נתרשם מאורח חייהם וממנהגיהם השונים.

יום 11: חוות הפילים דוי סוטפ, כפרי האומנויות

יום של טבע לפנינו: לאחר ארוחת הבוקר נצא ליום של טבע, נצפין לחוות פילים בה נצפה במופע של פילים בעבודה ועוד הפתעות נמשיך לשייט רפסודות בנהר(רפטינג) נמשיך ברכיבה על גבם של הפילים האימתניים במעבה הג'ונגל נמשיך מקדש "דוי סוטפ" הממוקם בגובה של 1200 מטר והוא החשוב במקדשי צפון תאילנד. נטפס ברכבל חדיש לפסגה ונבקר במקדש הציורי לא נחמיץ את התצפיות המדהימות לעמק "ציאנג מאי" ולג'ונגל נמשיך לביקור בכפרי האומנויות "סם קאם פנג" בו נבקר בבתי המלאכה השונים כגון תעשיית גילוף העץ, המטריות הצבעוניות ועוד. בערב נצא יחד לשוק הלילה המפורסם של תאילנד.

יום 12: צ'יאנג מאי-פאטייה

לאחר ארוחת הבוקר העברה לשדה התעופה לטיסה לעיר הנופש המפורסמת ביותר של תאילנד – על שפתו של מפרץ סיאם לשלל האטרקציות לכל המשפחה.

ימים 13: אי האלמוגים

היום נצא ליום קסום לאי האלמוגים המצוי בלב הים נפליג בספינה מיוחדת לאי הדומה לאי של רובינזון קרוזו מי בדולח וחופים זהובים,נערוך משחקי כדור ופעילות לילדים בחוף הנפלא

יום 14: פאטייה – תל אביב

תם ולא נשלם העברה לשדה התעופה לטיסה לתל-אביב הגעה לתל אביב בשעות הערב המאוחרות

שירותי המלון

אין מידע על שירותי המלון