גן עדן לילדים: מיקי מאוס דונדלד-דק ופלוטו, רכבות הרים, שודדי ים באיים הקריביים ועוד בהרפתקאה בלתי נשכחת בדיסנילנד פריז - אם תרצו אין זו אגדה: עמי ותמי, כיפה אדומה ושלגיה הן רק חלק מאגדות הילדים בפארק האגדות המפורסם בעולם אפטלינג - יאמי יאמי: שילוב מנצח של שוקולד בלגי משובח וגבינות הולנדיות ייחודיות כולל ביקור בעיר התחרה והשוקולד ברוז' - ויהי אור: חווים את עיר האורות פריז במיטבה כולל ביקור בשער הנצחון, שאנז אליזה ותצפית על מגדל אייפל - אמסטדרם ללא הפסקה: סיור בתעלות, ככר דאם, ארמון המלוכה, איזור הרובע היהודי, בית אנה פרנק, שוק הפרחים הציורי ועוד - אווירה הולנדית כפרית: ביקור מרתק בכפר טחנות הרוח זאנסה סחאנס וכפר הדייגים וולנדאם
ארוחת בוקר 2-16 לאתר המלון »
תאור

יום 1. תל אביב – פריז

ניפגש בנתב"ג ונמריא אל בירת צרפת, עיר האורות והשעשועים – פריז. לאחר הנחיתה, במידה והזמן יאפשר, נערוך סיור היכרות ראשוני עם העיר היפה. העברה למלון להתארגנות.

יום 2. פריז

בבוקר נצא לסיור היכרות עם העיר המלכותית. נראה את שער הניצחון, שדרות שאנז אליזה, האקדמיה הצבאית, כיכר הקונקורד אופרה "גרנייה" ועוד. כמו כן, נצפה אל מגדל אייפל וכנסיית נוטרדאם. בתום הסיור ניתן להישאר בפריז ולחזור למלון בתחבורה ציבורית. 

 יום 3. פריז – יורודיסני

לפנינו יום קסום בעולמו של וולט דיסני - היורודיסני. רחובה הראשי של העיירה האמריקאית יוביל אותנו לעולמות השונים, בהן נדהר ברכבות הרים מתפתלות, ניפגש עם שודדי ים באיים הקריביים, נשוט בין בובות בעולם הקטן, נבקר בעולם העתיד המרתק וניפגש עם הדמויות הפופולריות ביותר: מיקי מאוס, דונלד דאק ועוד. כל אלה ועוד מחכים לנו ביום בלתי נשכח זה. בתום היום המהנה נחזור, מלאי חוויות וריגושים, למלוננו.

 

יום 4. פריז – ברוז' – בריסל

היום ניסע אל עיר התעלות המקסימה ברוז'. נערוך סיור בין הבניינים העתיקים, שנשתמרו להפליא, תעלות המים והגשרונים. נתרשם מתעשיית התחרה והשוקולד, שהם מסימני ההיכר של העיר. בתום הביקור נמשיך לבריסל. נערוך סיור במרכז העיר המיוחד, נצפה על בית העירייה המיוחד וכמובן בתי הגילדות. נצעד לסמלה של בריסל "המנקין פיס" (הילד המשתין) ונצפה בארמונו של מלך בלגיה. לינה באזור בריסל.

 יום 5. בריסל - אפטלינג - אמסטרדם

"כיפה אדומה", "שלגיה" ו"עמי ותמי" הן רק חלק מאגדות הילדים, אותן נפגוש היום בפארק האגדות והשעשועיםאפטלינג, השוכן בין עצי היער הקסום. בפארק  מחכות לנו דמויות מרתקות מן האגדות ומתקני שעשועים כמו: רכבות הרים, רכבות שדים, ביתנים עם חזיונות אור קוליים, קסמים ועוד. בסוף יום  מרתק זה ניסע למלון.

יום 6. וולנדאם – זאנסה סכאנס-אמסטרדאם

הבוקר יוקדש לביקור בהולנד האותנטית. ניסע לביקור בזאנסה סכאנס - כפר טחנות הרוח, בו נראה את טחנות הרוח הפעילות כ- 300 שנה. נמשיך לביקור בכפר הדייגים וולנדאם, שם נוכל להתרשם מהבתים הציוריים ולספוג את האווירה ההולנדית הכפרית. בתום הביקור ניסע לאמסטרדם, שם נערוך סיור בעיר התעלות, השוכנת לשפכו של נהר האמסטל. נסייר בין התעלות, נראה את ככר הדאם וארמון המלוכה. נעבור במדרחוב הצבעוני, העשיר בחנויות. כמובן לא נפסח על שוק הפרחים הציורי ועוד.

 יום 7. אמסטרדם – דן האג-סכייונגן

לאחר ארוחת הבוקר נצא דרומה לביקור בעיר הציורית דן האג. מקום מושבו של הפרלמנט ההולנדי, נסייר בבינהוף המרשים המוקף במים נמשיך למדרחוב הססגוני המשופע בחנויות ובדוכנים רבים, בגמר הסיור נמשיך לסכייוינגן בעבר כפר דייגים והיום עיירת תיירות מרהיבה על שפתו של הים הצפוני..לסיום ניסע לאמסטרדם העיר התוססת  ונבקר ברובע הבילויים "ליידספליין"

יום 8. אמסטרדם - תל אביב

ניפרד מאמסטרדם היפה ונמשיך לשדה התעופה לטיסתנו חזרה לתל אביב.

שירותי המלון

אין מידע על שירותי המלון